Стратегія розвитку




СХВАЛЕНО
педагогічною радою
Троянівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів
Протокол № 14
Від 12.06.2020 року

ЗАТВЕРДЖУЮ
 Директор
Троянівської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів
12.06.2020 року
_____ В.Б. Гребенюк
            


Стратегія розвитку
Троянівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
на 2020-2025 р.р.

Зміст

1.            
Вступ

2.            
Стратегічні основи школи

3.            
Сучасний стан школи та суспільства

4.            
Пріоритети розвитку школи, формування та аналіз стратегічних цілей

5.            
Реалізація завдань Стратегії розвитку школи. Етапи реалізації.

6.            
Очікувані результати Стратегії розвитку школи

7.            
Моніторинг і оцінювання якості впровадження Стратегії розвитку


Вступ

Людина здобуває освіту, щоб бути успішною, компетентною, конкурентноспроможною, щасливою. Освіта – це всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей, необхідних для успішної самореалізації, виховання громадян, які здатні до свідомого вибору.
Розвиток системи освіти в Україні визначається Конституцією України, Законами України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Концепцією нової української школи.
Троянівська ЗОШ забезпечує набуття учнями знань за програмами початкової, базової та повної загальної середньої освіти, досягнення ними визначених стандартами освіти результатів навчання, а також сприяє розвитку здібностей і талантів, вихованню свідомого громадянина України.
Освітній процес в Троянівській ЗОШ організований так, щоб забезпечити формування в учнів ключових компетентностей,  передбачених сучасними освітніми стандартами, необхідних  кожній  сучасній  людині  для  успішної життєдіяльності.
Педагогічний колектив прагне створити умови для розвитку кожного учня, дати йому можливість для самовираження й самовизначення, забезпечити  науково-теоретичну,  практичну,  профільну  та загальнокультурну підготовку. Для цього необхідний постійний розвиток навчального закладу, поповнення його матеріально-технічних і навчальних ресурсів, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, а також єднання та духовне зростання учнів, батьків і педагогів, що в сукупності створює сприятливий для дитини освітній соціально-культурний простір.
 Стратегічні основи школи
Троянівська ЗОШ є закладом загальної середньої освіти.
Стратегія  розвитку  Троянівської ЗОШ у 2020-2025 роках (далі – Стратегія) орієнтована на підвищення якості освіти, оновлення її змісту і структури на основі кращих традицій, що склалися в школі, і сучасних педагогічних технологій, спрямованих на формування конкурентоспроможного учня; оптимізацію механізму управління школою, забезпечення єдності освітнього, виховного та педагогічного процесів.
 Місія школи: Розвивати та формувати в учнів ключові компетентності, необхідні для успішної життєдіяльності конкуретноспроможної і самодостатньої особистості.
Основні завдання місії:
     Створення рівного доступу для здобуття учнями якісної освіти.
     Розвиток природних позитивних нахилів, здібностей і обдарованості учнів, потреби і вміння самовдосконалюватись.
     Надання учням можливостей для реалізації індивідуальних творчих потреб.
     Створення умов для свідомого вибору дитиною сфери професійної діяльності.
Принципи діяльності школи
Якість: школа надає знання відповідно до державних  стандартів освіти.
Успішність: школа прагне сформувати успішну, всебічно розвинену особистість.
Мотивація: школа формує в учнів прийоми самостійного набуття знань, пізнавальних інтересів, життєвих компетенцій, активної життєвої позиції
Участь: всі учасники освітнього процесу отримують інформацію про освітній процес і мають можливість впливати на нього.
Лідерство: школа впроваджує нові форми і методи навчання цікаві для учнів.
Партнерство: всі учасники освітнього процесу працюють разом.
Інтернаціональність мислення: кожна дитина – особистість.
  Візія Троянівської ЗОШ І-ІІІ ст.: Створення сучасного закладу освіти, з високотехнологічною матеріальною базою та кваліфікованим педагогічним складом, що забезпечує всебічний розвиток учнів, залучення їх до наукової, навчально-дослідницької, конструкторської, пошукової діяльності.  
Стратегічні напрямки розвитку школи:
      Створення умов для отримання кожним учнем того рівня освіти, який відповідає його здібностям та індивідуальним особливостям; розвиток інтелектуальної, емоційної сфери дитини, формування його ціннісних орієнтирів, прищеплення навичок соціальної компетентності через включення кожного школяра в систему ранньої предметної орієнтації, професійного самовизначення, профільного навчання.
      Створення безпечного, вільного від будь-яких форм насилля, комфортного та доступного освітнього середовища.
      Розвиток інноваційної діяльності школи, підвищення якості освіти.
      Інформатизація навчання, вдосконалення бібліотечного та інформаційно-ресурсного забезпечення.
      Створення сучасної матеріально-технічної бази.
      Побудова ефективної системи виховання, розвитку і соціалізації учнів.



Завдання Стратегії:
      визначити риси, що творять власне обличчя Троянівської ЗОШ, і принципи, на яких має ґрунтуватися життєдіяльність всіх учасників освітнього процесу;
      визначити та обґрунтувати пріоритети розвитку Троянівської ЗОШ на наступні п’ять років;
      визначити найважливіші особливості організації освітнього процесу, що вказують на її інноваційний характер;
      допомогти всім членам шкільної громади осмислити стратегію розвитку освітнього закладу та стимулювати їх активну участь у її реалізації;
      спроектувати процес реформування освітнього процесу згідно Концепції Нової української школи;
Стратегія містить бачення та місію школи, загальні та операційні завдання її розвитку, особливості організації освітнього процесу, пріоритетні напрямки розвитку, індикатори і критерії результативності обраної стратегії.


Сучасний стан школи та суспільства
 В сучасних умовах у суспільстві відбувається багато змін, які створюють нові вимоги до освіти та призводять до необхідності реформування.
Серед них:
1.      Перетворення духовних, творчих, елітних, художніх, естетичних, етичних начал в примітивні мас-медійні шоу.
2.      Недостатня увага до математичних наук, логіки, мислення взагалі, сприяла занепаду прогресивної думки в суспільстві.
3.      Прихід епохи Інтернету. В умовах поширення інформації за допомогою мережі Інтернет завдання вчителя змінюються. Йому потрібно не стільки інформувати, скільки вибудовувати урок таким чином, щоб викликати в учнів потребу дізнатися про об’єкт, що вивчається, якомога більше.
4.      Негативний вплив телебачення з причини вкрай низького рівня більшості програм.
5.      Нестача справжньої еліти в країні, яка б створювала атмосферу культури в суспільстві, підтримувала рівень високої духовності і поширювала знання, необхідні для духовного балансу.
6.      Введення елементів дистанційного навчання.
Педагогічному колективу школи необхідно переглянути методики викладання предметів відповідно до програми Нової української школи; змінити консервативну частину навчання на інноваційне мислення, не забуваючи, що однією з умов успіху в педагогічній роботі є почуття любові учителя до учня. Тому стратегія розвитку школи ґрунтується на розумінні другорядності матеріальних цінностей і орієнтирі на розвиток людських здібностей як основного ресурсу нового часу.
Троянівська ЗОШ І-ІІІ ступенів знаходиться у с. Троянів, за адресою вул. Войтицького 37а.
Приміщення школи складається з основного корпусу та окремих приміщень навчальної майстерні і котельні, зданих в експлуатацію в 1985  році, загальною площею 3042,3 кв.м. Земельна ділянка, на якій розміщена школа - 3,02 га. Проектна потужність – 630 учнів. У 2019/2020 навчальному році в школі навчається 175 учнів.
У школі функціонує 17 класних кімнат, 11 кабінетів для проведення окремих предметів, 1 кабінет інформатики,  навчальна майстерня, їдальня, актова зала,  спортивна зала, бібліотека.
На сьогодні частина кабінетів початкової школи та  предметних кабінетів обладнані комп’ютерною технікою, телевізорами, комп’ютерами, тощо. Подальше переобладнання навчальних кабінетів має пріоритетне значення для школи. 
Педагогічний колектив Троянівської ЗОШ має високий професійний рівень. Освітній процес забезпечують 20 педагогічних працівників, серед яких за станом на 01.10.2019 року спеціалістів вищої категорії 8 ( 40 %), першої категорії – 7 ( 35%), другої категорії – 1 ( 5%), спеціалістів – 4 (20%). Мають звання «старший учитель» 5 осіб ( 25%).
Якісний потенціал педагогів свідчить про спроможність вирішувати нагальні проблеми сучасної освіти, втілювати в життя реформаторські освітянські ідеї, вести освітній процес на інноваційних засадах. Діяльність учителів із педагогічними званнями сприяє підвищенню іміджу школи, позитивно впливає на створення творчого мікроклімату в педагогічному колективі, спонукає молодих учителів до постійного професійного самовдосконалення, впливає на вибір випускниками педагогічної професії.
Педагогічний колектив Троянівської ЗОШ  активно впроваджує новітні методики для здійснення особистісно зорієнтованого підходу до навчання, формування ключових і предметних компетентностей.
Колектив школи постійно працює над розвитком обдарованих дітей. Учні школи щороку беруть участь та демонструються високий рівень підготовки в предметних олімпіадах, конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН, інших конкурсах, змаганнях різного рівня, що дозволяє не тільки виявити обдарованих учнів, але й формувати в них стійкий інтерес до знань, розкривати особистісну перспективу в навчанні.
У школі діють шкільні гуртки, що дозволяє урахувати та розвивати різні інтереси та здібності учнів. У 2019-2020 навчальному році працюють  такі гуртки: танцювальний, вокальний, стрілецький.
Пріоритети розвитку школи, формування та аналіз стратегічних цілей
Пріоритети розвитку Троянівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. випливають із положень, викладених в Концепції нової української школи і визначених цим документом ключових завдань.
Щоб досягти успіху в будь-якій справі, необхідно мати стратегію, яка приведе до позитивної мети. Загальна велика ціль завжди складається з окремих напрямів, які взаємопов’язані. Так, для всебічного розвитку особистості потрібний високий рівень трудового, фізичного, морального, естетичного та розумового напрямів.
Стратегія  розвитку Троянівської загальноосвітньої школи передбачає зміну освітнього середовища. Освітнє середовище має бути безпечним, вільним від будь-яких форм насилля та дискримінації, сучасним, доступним для всіх дітей незалежно від національності, стану здоров’я, забезпеченості.
Стратегія  розвитку  передбачає зміни ставлення до учня на засадах поваги, увага до нього і прагнення знайти оптимальний спосіб для його ефективного навчання, що відповідає вимогам Нової української школи.
У Стратегії розвитку школи передбачається професійне та особистісне зростання вчителя, підвищення соціального статусу. Щоб навчати по-новому, учитель повинен отримати свободу дій – обирати навчальні матеріали, імпровізувати та експериментувати. Цю свободу дає новий закон «Про освіту», на основі якого ґрунтується Стратегія розвитку школи на найближчі п’ять років. Міністерство освіти і науки пропонує типові навчальні програми, проте будь-який учитель чи авторська група зможуть їх доповнювати або створювати свої, звичайно, відповідно до Державного стандарту, яким окреслено, що мають знати та вміти учні, закінчивши певний етап навчання. Натомість, як дійти до цих результатів, учитель визначатиме сам. Учитель, який отримав свободу навчати, отримує і свободу навчатися.
Одним з головних принципів стратегії розвитку школи є партнерство з батьками. Вони можуть створювати свої органи громадського самоврядування і впливати на освітній та виховний процеси. Батькам надається право контролювати бюджетні кошти та благодійні внески.


Реалізація завдань Стратегії розвитку школи
Упровадження нового освітнього законодавства України, яке передбачає надання  загальноосвітнім  навчальним  закладам  академічної  автономії, професійне вдосконалення учителів дозволять Троянівській ЗОШ повністю перейти від пасивної до інтерактивної моделі навчання.
Суть інтерактивного навчання  у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів та виконання учителем ролі їх старшого партнера: консультанта, фасилітатора (помічник, ведучий, що забезпечує успішну групову комунікацію). Це співнавчання, взаємонавчання (колективне, групове, навчання у співпраці), де учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб’єктами навчання, розуміють, що вони роблять, рефлексують з приводу того, що вони знають, вміють і здійснюють. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації.
Перехід  до  інтерактивної  моделі  навчання,  запровадження профорієнтаційного спрямування старшокласників та забезпечення розвитку життєвих (ключових, наскрізних) компетентностей учнів вимагають від педагогічних працівників школи формування власної навчально-методичної бази,  що  ґрунтується  на  нових  предметних  програмах,  програмах факультативних курсів, гуртків, секцій, які впроваджуватимуться в межах варіативної складової навчального плану школи для учнів різних класів.
Для впровадження освітніх інновацій з метою вивчення предметів чинного навчального плану, а також для забезпечення професійного росту педагогічних працівників школи адміністрація замовлятиме і закуповуватиме потрібні педагогам навчально-методичні розробки, стимулюватиме укладення таких розробок учителями школи.
Відбір потрібної для педагогічного колективу наукової та навчально-методичної літератури, періодичних видань, а також оцінювання методичних розробок учителів проводить методична рада школи, методичні предметні об’єднання. Методична рада школи може, при потребі, запрошувати працівників  методичної  служби  Черкаського  обласного  інституту післядипломної освіти педагогічних працівників, науковців для консультацій або експертизи розроблених педагогами навчальних і методичних матеріалів.

Кадрове забезпечення
Перехід до інтерактивної моделі навчання та організації освітнього процесу в умовах академічної автономії освітнього закладу неможливі, якщо не буде педагогів, здатних творчо працювати з учнями, розвивати їх самостійність у пізнавальній, соціальній та культуротворчій царинах життя. Для цього необхідна, у першу чергу, оптимізація кадрового складу.
Школа потребує морально стійких, патріотично налаштованих, високопрофесійних учителів, які знають основи педагогіки та вікової психології, добре володіють державною та іноземною  мовам,  інтерактивними  освітніми  технологіями,  навичками волонтерства або іншої громадської роботи.
Професійний розвиток педагогічних працівників
Стратегія розвитку школи передбачає, що удосконалення професійних компетентностей кожного учителя школи відбуватиметься через поєднання різних форм і методів активного та інтерактивного навчання. У школі існує і буде розвиватися підтримка участі педагогів у програмах підвищення кваліфікації або удосконалення професійної майстерності, що зорієнтовані на розвиток умінь педагога творчо застосовувати набуті знання в практичній діяльності, самостійно оцінювати якість фахової підготовки, планувати власне професійне зростання. Адміністрація школи сприятиме доступу педагогів до знань про досягнення сучасної науки, про перспективний педагогічний досвід, інноваційні технології та сучасні засоби навчання, зокрема, залучаючи як консультантів представників методичної служби та висококваліфікованих науково-педагогічних і педагогічних працівників Житомирщини.
 Медичне забезпечення
Стратегією розвитку школи забезпечуються збереження та зміцнення фізичного і духовного здоров’я учасників освітнього процесу, формування навичок здорового способу життя. Для цього реалізується низка першочергових заходів:
1.           Проводяться щорічні медичні оглядів учнів та педагогічних працівників.
2.           Забезпечується моніторинг стану здоров’я учнів.
3.           Забезпечується рухова активність учнів, проведення спортивних, спортивно-оздоровчих і медичних заходів.
4.           Організоване гаряче харчування учнів.
5.           Унормовується навчальне навантаження, обсяг домашніх завдань, розклад уроків і режим роботи відповідно до правил гігієни.
6.           Забезпечується належний контроль за якістю харчування в їдальні, дотриманням у школі санітарно-гігієнічних вимог.
Реалізація цих та інших заходів забезпечить:
     відповідність віковим особливостям учнів методики та змісту навчання;
      формування безпечного для здоров’я учнів освітнього середовища;
     отримання учнями адекватної потребам психологічної підтримки;
      суттєве зменшення кількості випадків загострення хронічних недуг.


Шляхи реалізації Стратегії.
Щоб створити адекватне потребам учнів освітнє середовище, необхідно поповнювати, оновлювати, осучаснювати матеріально-технічну, інформаційно-технологічну, навчальну, методичну базу.

Захід
Терміни
Відповідальні
1.
Здійснити капітальні ремонти: актової зали, спортивного залу, музею школи.

Липень 2020 р.

Директор
Гребенюк В.Б.
Завгосп
Гнидюк Л.Л.

2.
Здійснити капітальний ремонт санітарних вузлів.

Жовтень 2020 р.
Директор
Гребенюк В.Б.
Завгосп
Гнидюк Л.Л.

3.
Встановити пожежну сигналізацію.

Грудень 2020 р.
Директор
Гребенюк В.Б.
Завгосп
Гнидюк Л.Л.

4.
Оновити меблі та гардини в їдальні школи і гардини у коридорі початкових класів

Серпень 2020 р.
Директор
Гребенюк В.Б.
Завгосп
Гнидюк Л.Л.

5.
Здійснити капітальний ремонт кабінету англійської мови
Серпень 2020 р.
Директор
Гребенюк В.Б.
Завгосп
Гнидюк Л.Л.

6.
Здійснити капітальний ремонт двох класних кімнат початкових класів
Червень 2020 р.
Директор
Гребенюк В.Б.
Завгосп
Гнидюк Л.Л.

8.
Оновити дизайн та програмне наповнення сайту школи.
Травень 2020 р.
Заступник з НВР
Шнипко Т.А.
9.
Оновити фонди шкільної бібліотеки.
Щорічно
Бібліотекар Гюбнер В.С.
10.
Оновити спортивний інвентар.
Щорічно
Вчитель Антонюк А.А.
11.
Оновити навчальне обладнання класів та кабінетів фізики, біології, хімії, інформатики та математики.

Щорічно
Зав. кабінетами
9.
Придбати мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів. Створення умов для навчання працівників школи нових комп’ютерних технологій.

2020-2024 р.р.
Директор
Гребенюк В.Б.
Завгосп
Гнидюк Л.Л.


Обладнати бездротову локальну мережу wi-fi по школі

2021 р.
Директор
Гребенюк В.Б.
Завгосп
Гнидюк Л.Л.

10.
Здійснити моніторинг вивчення реального рівня володіння ІКТ учителями.
2020-2021р.р.
Заступник з НВР
Шнипко Т.А.
11.
Створити умови для навчання працівників школи нових комп’ютерних технологій.
2020-2021р.р.
Заступник з НВР
Шнипко Т.А.
12.
Створити внутрішню базу інформаційних ресурсів.
2020-2021р.р.
Заступник з НВР
Шнипко Т.А.
13.
Інформатизація бібліотечної діяльності.
2020-2021р.р.
Бібліотекар Гюбнер В.С.
14.
Впровадження дистанційної освіти.
2020-2021р.р.
Заступник з НВР
Шнипко Т.А.
15.
Проводити роботу з колективом закладу освіти щодо впровадження компетентнісно орієнтованої технології навчання: – психологічна і мотиваційна підготовка; – теоретична підготовка.
Щорічно
Практичний психолог
Костишина С.П.
16.
Освоєння нових педагогічних ідей шляхом залучення педагогів до інноваційної діяльності: – засідання педагогічної ради, круглі столи,семінари тощо; – творча діяльність педагогів у методичних об’єднаннях; – участь у науково-практичних конференціях; – узагальнення власного досвіду й досвіду своїх колег; – сертифікація на курсах підвищення кваліфікації; – самостійна дослідницька, творча робота над темою, проблемою.
Щорічно
Заступник з НВР
Шнипко Т.А.
17.
Вивчення та узагальнення стану роботи з упровадження інноваційних процесів у школі.
Щорічно
Заступник з НВР
Шнипко Т.А.
18.
Забезпечувати умови для своєчасного підвищення кваліфікації та професійного зростання вчителів в міжатестаційний період.
Щорічно
Заступник з НВР
Шнипко Т.А.
19.
Забезпечувати умови для участі педагогів у конкурсах професійної майстерності, здійснення дослідно-експериментальної та інноваційної діяльності.
Щорічно
Заступник з НВР
Шнипко Т.А.
20.
Здійснювати передплату періодичних та фахових видань.
Щорічно
Заступник з НВР
Шнипко Т.А.
21.
Оновити та модернізувати методичний кабінет, забезпечити його сучасною науково-методичною літературою та інформаційно-компютерними ресурсами для оптимізації умов самоосвітньої діяльності педагогічних працівників школи
2021-2022 р.р.
Заступник з НВР
Шнипко Т.А.

Фінансове забезпечення
На засадах фінансової автономії, яку має школа, повною мірою використовувати на власні потреби щорічне гарантоване державою нормативне фінансове забезпечення.
У разі економії коштів, проводити преміювання працівників школи та покращувати матеріально-технічний стан.

Управління
Реалізація ключових завдань розвитку школи на період до 2025 року значною мірою залежить від діяльності її органів управління, організації їх взаємодії та координації роботи всіх структурних компонентів школи.
Згідно з чинним освітнім законодавством, у школі мають ефективно діяти:
     органи колегіального управління (рада школи, педагогічна рада, нарада при директорові);
     адміністрація школи (директор, його заступники з навчально-виховної, виховної,  роботи);
     методичні структурні підрозділи (методична рада, предметні методичні об’єднання);
      органи самоврядування учнів;
Ефективність управління школою значною мірою залежить від збереження балансу повноважень органів колегіального управління, адміністрації та органів самоврядування, а також від правильного розподілу обов’язків між адміністрацією школи, до якої належать директор та його заступники.
Важливого значення надається ефективному менеджменту: раціональне  плануванням,  уміла  організація  виконання  запланованого, досконалі моніторингові процеси, результати навчання і виховання, постійний контроль діяльності працівників школи.
Завдання адміністрації полягає у виробленні планових документів стратегічного характеру (програм, перспективних планів) та оцінювання якості цих документів за результатами їх упровадження, що відбувалося за участі ради школи та педагогічної ради, а також батьківського й учнівського активів.
Проекти  положень,  наказів,  інструкцій,  листів  розглядаються  та обговорюються на педрадах або нарадах при директорові.
Внутрішньошкільний моніторинг та самооцінювання якості роботи школи ведуться у відкритому доступі, а педагогічний, учнівський та батьківський актив мають змогу публічно висловити свою думку, зокрема, й на сайті школи.
Розробляючи та приймаючи управлінські рішення, адміністрація школи носить  відкритий  характер,  підтримує  генерування  та  впровадження педагогічних інновацій, встановлює різнобічні зв'язки з громадськістю та учасниками освітнього процесу.
Усі зміни в освіті, які регламентуються на державному рівні знаходять відображення в документах школи та приймаються до дії. На їх основі виробляється власна, адаптована до потреб навчального закладу система організації освітнього процесу, діагностики та оцінювання умов, результатів навчання і виховання учнів, підвищення кваліфікації педагогів тощо. Враховуються і приймаються до виконання висновки та рекомендації практичного психолога та соціального педагога.
Скоординовані дії адміністрації з усіма ланками освітнього процесу забезпечують модернізацію закладу, виконання заходів з реалізації цієї Стратегії розвитку.
Завдання розвитку школи на період дії Стратегії зумовлюють необхідність роботи адміністрації в таких напрямах:
     гуманізація відносин між учнями, вчителями, батьками, перетворення їх у партнерські;
     розвиток творчих здібностей учнів через щорічну організацію олімпіад, турнірів, спортивних змагань, мистецьких конкурсів;
     активну діяльність мережі гуртків, факультативів, спецкурсів;
     оновлення форм, методів, прийомів виховної роботи з учнями.


Очікувані результати Стратегії розвитку
1.           Поступове збільшення контингенту учнів школи.
2.           Вихід на унормовані показники щодо кількості учнів у класі.
3.           Оптимальний склад педагогічного колективу школи відповідає нормам щодо співвідношення кількості учнів і вчителів.
4.           Стійка тенденція до зниження показників захворюваності та нещасних випадків.
5.           Стійка тенденція до зростання рівня навчальних досягнень учнів школи (за  результатами  внутрішньошкільних  та  зовнішніх  моніторингових досліджень).
6.           Стійка тенденція до підвищення рейтингу школи за результатами ДПА у форматі ЗНО.
7.           Відповідність якості виховного простору школи чинному стандартові (безпечний,  моральний,  сповнений  довіри,  вільний,  демократичний, патріотичний, відкритий).
8.           Орієнтація шкільної громади на сталий розвиток і партнерські стосунки.
9.           Використання в школі інноваційної інтерактивної моделі навчання.
10.  Забезпечення профільної освіти старшокласників (поглиблене вивчення математики, української філології).
11.  Академічна, економічна та фінансова автономія школи.
12.  Успішна сертифікація педагогічних працівників школи.
13.  Осучаснення навчальних кабінетів.
14.  Дієві колективні органи управління школи та органи громадського самоврядування.
15.  Документація школи, укладена відповідно до нормативів та методики.
16.  Функціонуюча модель моніторингу та самооцінювання якості освітніх послуг школи.
17.  Зростання позитивного іміджу та конкурентноздатності школи на ринку освітніх послуг.
18.  Налагодження ділових партнерських зв’язків з навчальними закладами України та інших країн.


Моніторинг і оцінювання якості впровадження Стратегії розвитку
Моніторинг процесу впровадження Стратегії полягатиме в збиранні та фіксації даних про такі індикатори розвитку школи:
      відсоток учнів та кількість класів, які навчаються на достатньому та високому рівнях навчальних досягнень;
       кількість учнів (по класах), рівень навчальних досягнень яких змінився (на вищий або на нижчий) за результатами підсумкового (семестрового) оцінювання та за результатами внутрішньошкільних, а також зовнішніх моніторингових досліджень;
       середньостатистичний показник кількості учнів у класі;
      рейтинг школи за результатами ДПА у форматі ЗНО;
       відсоток учнів, що вступили на навчання в вищі навчальні заклади, у т.ч. за обраним профілем;
      кількість педагогічних працівників, яким підвищена кваліфікація;
      відсоток сертифікованих педагогічних працівників;
      звіти  за  результати  моніторингових  досліджень  та  підсумки самооцінювання якості освітніх послуг;
      сумарна кількість та географія навчальних закладів, з якими школа підтримує ділові партнерські зв’язки.
Систематичний аналіз отриманих даних дозволить встановити проміжні та кінцеві результати реалізації цієї Стратегії, своєчасно виявити відхилення від очікуваних результатів і провести необхідну корекцію, забезпечити ефективне використання ресурсів школи, мінімізувати ризики та негативні наслідки.

  Увага !!! Ми перейшли на новий сайт http://troianiv-zosh.zt.sch.in.ua/